torsdag 8 december 2011

8:e december

Det har varit en dag i hostornas tecken. Vab-dag med andra ord. Mycket filmmys och lite bus.

Tyvärr har vi haft extrem otur med sjuklingar under hösten. Eftersom det är som det är med Gregers nystartade företag har vi tillsammans fattat beslutet att det är jag som vabar. Farfar har hjälpt till en hel del också. Ett stort minus med mycket vab är att det blir hattigt på jobbet. Men nu är ju det här min tacksamhetsjulkalender och det positiva med vab är ju den tid man får tillsammans med barnen.

Idag har vi kunnat mysa ordentligt. Eftersom även jag är lite sjuk (förr förra veckans hosta/heshet är tillbaka) så har vi inte försökt hinna med en massa saker. Vi har verkligen haft en dag med långsamt tempo. Vi har bara gjort en sak i taget. Det är lite för sällan det är "en sak i taget".

Jag älskar mina små hostepluggar!

/Lotta

Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar