måndag 29 juli 2013

Sommarens busigaste pyssel...

Jag köpte ett par ljusbeiga basketkängor på Ica maxi och tänkte att de säkert kommer till användning. Men de fick allt stå i hallen och vänta, och vänta... De var liksom lite för tråkiga och lite för beiga för att få följa med mig ut. 
Efter att ha försökt förklara för G (min käre make) varför de faktiskt inte var ett värdelöst inköp och haft lite dåligt samvete så slog det mig att jag helt enkelt behövde piffa till dem. Jag sökte på Pinterest (min virtuella pysselbibel) efter idéer på hur jag skulle kunna göra. 
Resultatet blev en virkad dödskalleapplikation och virkade skosnören. Självklart satte jag min fina Moster Lotta- etikett på också. 
Nu ska jag bara rota fram en mer ergonomisk innersula så ska jag ta mina piffade och inte alls längre så beiga basketkängor ut på äventyr ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar