söndag 21 oktober 2012

Puh!

Oj, vart tog september vägen??? Jag antar att den regnade bort...och nu är det snart slut på oktober med.
Jag håller på och är kreativ så att det knakar om det. I mitten av november ska jag vara med på en marknadskväll hos min frissa. Jag ska få ha ett bord och visa och sälja mina alster. Det är lite overkligt fortfarande. Jag har hunnit virka och sticka en massa mössor, mobilfodral, uppstickare, pulsvärmare och diverse inredningsdetaljer. Det ska bli spännande att se vad "folk" tycker om mina grejer. Att mina vänner gillar dem, det vet jag redan =)

Egentligen har jag alla idéer klara för vad jag vill visa upp/sälja, men har ändå lite svårt att hålla mig ifrån att dra igång ännu ett projekt. Kolla in det här till exempel. Mormorsrutor är ju underbara och tröttnar man på en variant så finns det fler.

Och tröttnar man på mormorsrutor så finns det ju alltid African flowers...

Ha det gott!
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar